Blogger Layouts

Saturday, November 6, 2010

UppER 6 ArT 1


Upper 6 Art 1.... sje je nk gtaw yg aku dulu menjadi ahli tetap dalam class upper 6 art 1 tu...(hahahahaha.....)
Kalau nak tau class upper 6 art 1 nie mcm da pupus...that's mean????? jeng3... Maksud aku yg pupus tu bg pelajar melayu la..huhuhu.. kebanyakannya sume berbangsa cina.. So, ramai la kawan2 aku yg berbangsa cina nie..

mule2 tu, awal tahun la mksdnye..hehehe.. ramai gak la pelajar melayu, tp bile sorg2 kuar g poli la, SPA la, keje la n mcm2 lagi la.. pastu last2 tinggal tiga 3 org je perempuan melayu n itu termasuk la diri ku ini, sadis2..huk3..

haaa ni la gambar dak2 class ak.. mse nie rmai kn pelajar melayu..huhu yg berkilau tu sape ek??lupe la plak..meh ak knal kan satu2..

diri plg atas(dari kiri) : chee keong, khairil, munir, shahrill, amin, capiq, amirul niham, afiq n azmir..

diri kat tengah : ain, (yg nie aku lupe name die), malina, mardhiah, huda, (sape ek?? xdpt nk cam la), ah hui, wee chin, ah hung, (yg nie pn aku lupe name die)

duduk : hehehe yg tepi skali aku la.. then, arif (ketua pengawas), atzahri, akim, cikgu noraini lodin, en ismail jalis(pengetua kami), guru kelas kami, firdaus, angela, lupe gak r name die n yg last skali qistina.

ni la dak2 class aku, tgk skali mcm skema je kn, sume muke baik2..hahaha.. tp korg xtau nie la dak2 yg nakal nyer tahap 1st clas..kah3.. mmg pakar wt bisg dlm class xkire cikgu ade or xde.. Nie mase mule2 la.. mase nie mmg ramai ag..

Then, 3 bln selepas Upper 6 memulakan pembelajaran, mule la berkurang sorg demi sorg..huhuhu...
Hilang sorg2, now tinggal yg ade nie haa... 6 lelaki melayu, 3 perempuan melayu, 2 lelaki cina n 13 perempuan cina..huhuhu.. terpaksa la kami bergaul ngn dorg.. tp kn nsb baik la dorg x sombong, best gak la kawan ngn dorg nie..hehe..
Sowy la xdpt nak upload photo yg selepas 3 bln tu, huhuhu... tu r dak2 class upper 6 art 1, penuh dgn ragam, penuh dgn kenakalan, penuh dgn kelucuan.. skrg masing2 da bawak haluan sendiri.. 
Ape2 pn, ak harap korg tetap bahagia.. 
LOVE U ALL SO MUCH!!!! 

No comments:

Post a Comment