Blogger Layouts

Thursday, December 30, 2010

Da Akhir Tahun Ponnn!!!!`

xtau r ape yg ak da buat sepanjang tahun nie.. tp wt mse skrg, saat2 terakhir tahun 2010 ni, keje ak tgk drama korea, tatap novel, tido.. tu jela keje ak sebab skrg tgh cuti sem..kahkahkah memang la tu keje yg boleh dibuat..

bosan tu xtau nak kata la...  makan dalam beb..hurmmmm..
harap2 tahun depan 2011, azam baru, hidup baru, semuanya aku nak baru.. tahun nie byk tol dugaan, ujian n macam2 ag la, xtau nk kata cmne ag...n malas aku nak ingat ag tntg pe2 yg wt aku makan hati nie, semua tue perlu berambus dari ingatan aku sebelum munculnya tarikh 1/1/2011............

actually saje je tulis cmni, tengah seteres.. xde modal nak tulis ape, aku tulis jela cmni kan.. org cuti hepy2 je, tp aku cuti makan dalam plak..hurmmm.. pape pn, hidup mesti diteruskan, perjuang mesti ditamatkan hingga ke akhirnya..(ntah pape la yang aku tulis nie)..

No comments:

Post a Comment