Blogger Layouts

Wednesday, July 20, 2011

kadang-kadang aku....~~~~~

Assalamualaikum... hari nie aku memang xtau nak wt ape kan, so aku on9 n aku berblogging la..hehehe..

kadang-kadang???? hurmmm, kadang-kadang aku terpikir pasal ape ekh??? ntah lah, macam2 kot.. pasal diri aku, pasal hala tuju hidup aku nie, sampai ke mane la nanti, kot2 ble tengah berangan nie boley bawak sampai ke Venice ke, best kot..hahaha sudah3, x usah dok berangan je..

kadang-kadang kan aku terfikir, aku nie macam xbergune jer bagi sume orang, selalu je menyusahkan orang.. aku kan kalau macam mood tak bape nak best mesti ade je yg tak kena.. selalu yang kene layan aku tu haaa die, buah hati aku ler..

tapi kan3, bile aku tak suke kat seseorang tue mesti la bersebab, kalau tak de sebab tak makne aku nak bazirkan tenaga untuk marah2 nie... geram gak la, kadang-kadang tue sampai kan aku pendam je, tapi kalau dah lame2 pendam kena la faham2 macam gunung berapi gak kan.. hurmmm, yela orang tue ( dirahsiakan ) memang la tak kena sbb nyer die attack aku, bknnye ko kan... memang la ko cakap biarkan jela sbb terang2 aku yang kena, ko tak tahu ape2 pon.. mentang2 la serba boley kan, lebih banyak kelebihan die tapi tak pe la, aku ikut jela sbb kite tak nak la putuskan hubungan silaturrahim kan..

hurmmmm.. kadang-kadang tue kan aku pon tak faham ngan diri aku, bile aku hepy hepy hepy tersangat.. tapi kalau tak de mood tue, tak tau nak cakap ape la, rase nak balik bilik nak terajang2 diri sendiri, paling baik pon g beradu kat atas katil tu hah..

dala, aku pon sekadar ingin meluahkan perasaan, kadang-kadang luah perasaan kat lappy nie ag bagus drpd luahkan kat manusia, sush ngat nak paham... yela, lappy nie tak bernyawa, aku hentam pon die tak menjerit..~~~ cian kat ko kan lappy...huhuhu.. mood : sedih..:(

No comments:

Post a Comment