Blogger Layouts

Wednesday, June 29, 2011

sedar tak sedar..... dah nak masuk 2 bulan...

assalamualaikum... lame x aku membisu kat blog nie??? cian blog nie x berteman..

popular x aku???haha

aku dah kering idea la, nak citer pasal diri aku nie, kang korang pulak nyampah, biase la budak terover  x popular..hahahaha..

entry aku kali nie tentang ape??? tuh korrang dah xreti da bace ke?? ke nak aku tolong eja kan... hehehe (gurau jep).. aku tau korang sume lebih pandai membaca dari aku nie.. SEDAR TAK SEDAR... DAH 2 BULAN..tettttt apakah?? adakah aku xmandi 2 bulan?? xmakan 2 bulan?? or membesarkan badan yang dah sedia tembam nie??? tidakkkkk!!!!! salah..salah..salah... macam statement orang baru nak dapat anak pertama pulak kan.. kih3..

sebenarnye, dah 2 bulan aku cuti la der.. ade lagi 2 bulan untuk aku bersuke ria.. nak tau ape yang aku buat sepanjang 2 bulan cuti nie??? kalau cuti sem lame macam nie, mesti korang tengah bz cari duit poket kan.. bestnye keje.. aku pulak??? hurmmmm hampeh, nak keje la sangat tp habuk pun tarak... bukannya xmau keje la korang nie, tp kalau tgah2 bulan kene balik u sbb ade keje, mane ade orang nak mek keje 3minggu keje, mintak cuti seminggu lepas tu keje balik kan.. xpenah dibuat orang giler..hahaha ehhhhh ehhhh ehhhh aku xgiler ok.. tapi kan3 aku xdelah goyang kaki je duk umah nie.. ade jugak keje yang aku buat.. tgk TV pon keje jugak kan??? hehehe

tapi best jugak duk uma je, ni lah masenye aku dapat bersam family aku.. korang mesti pk mase cuti la nak cari duit, tapi tue korang la yang pk.. aku pk lain...huhuhu.. aku nie muke je brutal tapi hati ade bunga2..huhu aku seorang yang manje...huwaaaaa!!!!!! tu la, salah sape kah sekarang nie??? NO COMMENT... xpela, aku nak pk positif cikit... kalau ade rezeki x kemane kan3.. lambat laun aku kene keje jugak nanti kan.. lagi pon bulan 7 nie dah kene balik 'U', ade keje lagi....hurmmmm

ape2 pon, aku tgah pk sekarang lepas balik 'U' nanti... ade 2 bulan lagi cuti nie.. ape yang aku nak buat yer?? korang ade cadangan x??? bagi tau cikit kat aku...hehehe... ok la, aku doakan cuti sem nie memberi manfaat kepada korang sume.. janji HAPPY ok... daaaaa

No comments:

Post a Comment