Blogger Layouts

Tuesday, December 27, 2011

PerGeRaKaN KrEaTiF TeaTeR PaRT 1

Assalamualaikum....


Entry kali ini aku nak ceritakan kat korang semua pengalaman amek subjek pergerakan kreatif teater... hebatkah aku dengan teater??? jangan over laily!!!hahahaha... ok don't...

first time nak belajar pergerakan kreatif nie punya lah payah, dengan istilah laban la, main aras la... aku tak paham...haha pastu terpusing sane terpusing sini. tue belum lagi buat gaya terbang... mau jadi superman..kih3... tapi kan, rase best sangat2 bile da pandai buat pergerakan walaupun pergerakan tue orang nampak macam biase je.. lepas nie dah boley buat pergerakan pelik2.. mesti jadi lebih HOT lepas nie..haha..

opppssss!!!! tu aku sendiri yang fikir bukan korang semua...over pulak makcik nie.. oklah, aku nak bagitau je, (kalau nak dengar, dengar jela... kalau xnak senyap je tau.. hahaha) u aku ada tawarkan subjek pergerakan kreatif teater ni dan sem nie aku add subjek nie sebagai subjek elektif aku..

aku nak citer pasal pengalaman aku la sebenarnyer...tue motif tepat ok!!!don't
ok la, masa mule2 masuk kelas nie memang la syok sesangat bile dibgtau yang paper nie xde final then boley enjoy2 sebab xde kelas teori sebab subjek major aku dah penuh dengan fakta2, auta2 n '_____'... kire ringan sikit la kepala kan..

then, bile dah berminggu2 berhempas pulas tengah belajar, lecturer kata kena perform!!!! arggghhh TIDAK!!! tu la, nak sangat enjoy kan... terima jela cik laily... tapi bile tgah baring2 sambil nak tido terfikir la kan, bagus jugak perform, baru hot kan3...hahaha salah niat da tue... first assignment, kena wat persembahan kat ruang2 yang dah lecturer tetapkan.. kumpulan aku time tu ada 5 orang..


ok, don't... sampai sini jela dulu... nantikan part seterusnyer ye...hehehe..:)


TQ for reading this entry....:)

No comments:

Post a Comment