Blogger Layouts

Wednesday, December 28, 2011

PerGeRaKaN KrEaTiF TeaTeR PaRT 2

assalamualaikum.....

muncul kembali laily nasordin nie kan.... tujuan kali nie nak citer pasal teater lah kan.. sejak akhir2 nie sibuk je dengan teater kan3... yela, tiap2 hari nak buat latihan untuk memantapkan setiap pergerakan tau, baru lah puas hati... excited tak????hehehehe....

ok, kali nie nak citer pengalaman aku mase aku dengan group aku buat persembahan dekat depan SITC... kat kolam air.. nampak macam best x?? mestilah best kan..hehe.. persembahan kali nie group aku buat persembahan "penyembuhan", macam seram je kan?? tapi memang menyeramkan pon sebab time tue pon buat mase dah senja..huhu tapi terpaksa lah sebab da xde mase yang sesuai lagi kan.. jom tengok gambar2 group aku, selama nie korang bising kan aku tak masukkan gambar, ye la asek menulis sampai berjela-jela je... da macam buat karangan dah..haha..

ni laily (aku), azie and dila
macam perempuan melayu terakhir tak???haha berkemban kot.. seksi kan..huhu 
ni la costum yang kiteorang guna..

ok, ni group aku.. laki yang pakai baju colour merah kat belakang sekali tu penyibuk yer, tidak ada kena mengena..hehe
group kiteorang ada 10 orang (laki : wawan, tyqo n azlan... perempuan : lin, aini, dila, aim, aku, azie n liya)
 sporting kan group... dah nak perform pon masih nak main2 kan..

 group tak penah duduk diam...hahaha

ermmm bile turn group aku nak perform, mase nie baru lepas hujan lebat... sejuk giler kot mase kat atas kolam, dengan air terjun ag...hahaha menggigil time tu..

ok lah, sampai sini untuk citer teater kali nie... yang penting,  masing-masing dah boley buat pergerakan gaya indah kot walaupun kami masih di awal pembelajaran...hehe skema pulak da..

TQ for reading this entry...:)

No comments:

Post a Comment