Blogger Layouts

Wednesday, October 27, 2010

HiDuP iNi TaK sEmEsTiNyA iNdAh...

kadang-kadang dalam kehidupan nie kite xkan slelalu dapat ape yg kite nak kn.. tul x??? ntah la.. aku pn xtau pe yg aku nak sebenarnye dlm hidup nie..

aku da ade family n kawan2 yg syg kn aku... terutamanya kwn sblh aku nie, AZIE AKMA..huhuhu..

kadang-kadang aku rs cm keseorangan je, aku pn xpasti knp aku ley rs cmtu tp stp org mst akan rs cmtu ble ht dier tgh runsing, nth pk pe la yg runsing sgt kn..huhuhu.. hurmmmm macam org kata kadang-kadang kite akan berada di atas n kadang-kandang gak kite pasti akan berada di bawah, hidup nie umpama roda yg berpusing, umpama bumi yg berputar mengelilingi matahari.. mmg hidup kite xkn perfect semuanya kn..



cm aku nie, tgk mood r.. ade time mst kite hepy, marah, skt ht, geram rs nk penyepak org pn ade.. kadang-kadang tu aku xdpt nk kwl perasaan aku sndiri, yg jd mgsa aku mst kwn aku yg sorg nie, AZIE AKMA... cowiii azie, bkn aku yg pinta sume tu terjadi n thanks sbb sbr je yg perangai bodoh aku nie.. nsb bek laa ko xcpt naik angin kn..hehehe.. syg ko lbh..hahaha

ntah la... kadang-kadang aku bosan ngn hidup nie.. hidup jauh dr family aku, hurmmm xbst nye.. tp nak xnk kne jauh gak kn.. smpi ble aku nak duk berkepit je ngn ibu abah aku, aku bknnye kck ag nk manje2.. sekurg2nyer aku duk jauh dr family aku, aku dpt hidup berdikari n jmpe kwn2 len gak.. tu pengalaman hidup namenye.. haissshhhhh... ntah la laily oiiii.. 

kadang-kadang aku suke hidup kt sini tp kadang-kadang tu wat kpl aku nie jd runsing je, ble aku runsing pk kn something tu mule la rs nak tension je.. aduyai sbr jela.. emosi tul aku nie kn.. ble aku bengang kt seseorg tu mule lah aku wt dekkkk je.. smpi kadang-kadang tu rs nk lari dr uma pn ade... bukannye aku nie sengaja cr masalah tp masalah yg cr aku, so aku nak lari ke mane.. aku nie mmg da byk sushkan sume org kn... kawan2, aku mintak maaf ea..

ibu abah kite mintak maaf, bukan niat kite nak susahkan hati ibu ngn abah... kite sayang kat ibu abah.. kite nie byk wt perangai yer???huk3... kite mintak maaf tau...

No comments:

Post a Comment