Blogger Layouts

Saturday, April 9, 2011

sunyi

Assalamualaikum

selamat pagi korang2 semua di luar sane... di pagi yg mulia lagi ceria ini (macam hari raya pulak da..hehe) hope dapat jalani kehidupan yang lebih baik dari hari2 sebelum.. tp kan3 aku sunyi sekarang.. ape ke hal ngn minah nie tibe2 nak rase sunyi kan??

ce cite ce cite ape yg ko kate ko sunyi nie... hahahahaha... sebenarnya xde pape pon, aku jela yang sajer2 nak cite.. kawan2 semua da g class sebab tu lah aku sunyi..lol.. class kul 11pg, lambat ag nie.. nak wt ape yer.. study?? exam da nak dekat da nie tp 1 pe pon xbuat ag..parah2 kalau orang macam aku nie.. kalau nak cakap pon, cakap sorang2 jela, xde sape nak layan aku... sob3~~~ haha punye sengal x aku nie....

ok r, aku nak mandi dulu.. jalan terbaek punya yang dapat aku pk..(",)

No comments:

Post a Comment