Blogger Layouts

Sunday, April 17, 2011

~~NO TITLE~~

~~ASSALAMUALAIKUM~~

korang2 sume... study ker beb??hehehe mentang2 la nak exam, baru nak rushing2 study, amek ko.. macam Mat Lutfi cakap, ley jadi mabuk kalau 2hari x tdo, korang mesti akan jadi mabuk kalau 2hari xtdo sebab study kan3.. tp study ker???? confius yer di situ.. otak aku ni da melayang2 entah ke mane..

memang da minggu exam, da tu g la study kan, yg ko g update blog ag tuh ape kes laily..kantoiii tol la minah nie.. errrrmmmmm eiiiii aku study gak la, kire rajin gak la aku nie kan.. Isnin nie da ade paper 1st, tp xtau la cmne nanti.. kiter wait & see jela nanti..

tetttttetttttetttt.. tibe2 aku terpikir la, tahun depan aku da 23 tahun... ARRGGGHHH, rase macam da tua je, hari tue aku baru je rase ibu aku hantar aku g tadika.. tu 18 tahun yg lalu lar.. then, tadi gak aku tengok video perkahwinan Shuib & Sarah.. huhuhu &&&&& timbul pulak rase nak kahwin pulak, alahai sweetnyer, cam best je tgk org kahwin nie..hahaha biar betul aku nie?? korang cam xcye je kan aku ley pk cmtue.. buang tebiat tul..tapi kan3, aku makin berumur, perlu kot pk kan bnd macam tue..haha.. aaahhhh ketepikan dlu perkara macam tue, jgn pk jgn pk JGN PK lagiiiiiiiiii!!!!!... 

 shuke tengok orang kahwin..hehe

buat mase sekarang, penuhkan ilmu & pengetahuan di dada dulu, kalau ade rezeki tu ade la kan.. study biar abes baru pk, tul x??? lusa nak exam nie, baik ko g study drpd ko pk bnd yg xjd ag utk mase skrg..huhu.. gudluck kepada kawan2, adik2, kakak2 n special someone ( my ehem3 ) untuk exam yg akan datang.. 
wish me luck too...=) hehehe.. semoga mendapat kejayaan yg diimpikan..


 study hard.. jangan malas2...

ok la korang, ak nak tdo, jap ag buah hati saya nak kejutkan sbb die suh sy study jugak..ngeeee3~~~ (macam la die tue study)hahaha

2 comments:

  1. study jgn tak study...alam perkahwinan itu indah sekiranya ia disulami kasih sayang oleh 2 insan yg bercinta..akak kahwin umur 22 tahun..skrg dah 5 anak yang sedang membesar..maaf melalut skit...

    ReplyDelete
  2. bestnyer.. tapi takut nak kawen awal...huhuhuhu

    ReplyDelete