Blogger Layouts

Wednesday, June 8, 2011

baru jer balik, da terasa rindu...

assalamualaikum sume... lame betol aku x update blog nie kan.. FB selalu je on, tapi blog da macam expired jer.. hahaha.. xde citer yang best lah nak kongsi ngan korang...

hah hari nie aku nak kongsi ngan korang sume.. aku sebenarnye baru je balik dari perak.. ade ape kat perak tue?? perak tue tempat aku menimba ilmu la beb.. yeke??? seyes lah yer, ingat aku nie main2 ker... aku watpe kat sane?? sabau2, nie aku nak story lah nie.. aku jadi sekretariat minggu suaikenal kat sane untuk pelajar diploma yang baru je nak masuk 'U'..

nak kate best tue memang xterkata lah, best ngan makanan la paling penting.. sebabnyer??? FREE.. hahaha buruk betol perangai kan.. xade lah, best lah sebab dapat jumpe muke2 baru kat U nie walaupun tengok dorang masuk 'U' ngan muke seposen xtau pape, macam aku dulu2 la..hehe walaupun xcukup rehat a.k.a tidur yang sangat best tue tapi pengalaman tue memang ade lah & pengalaman tue bukan boley dapat kat bilik kuliah mahupun pasar malam Tg. Malim yang selalu aku g tue..

hahhhh yang tue baru pelajar diploma, belom lagi pelajar DPLI & ISMP.. mesti macam2 ragam kan...ape2 pon nie suatu keistimewaan sepanjang MSK.. kalau sepanjang MSK tue ade yang xpuas hati ker, nak nangis ker.. perkara tue biase lah kan, tapi yang penting kite enjoy.. walaupun baru je balik rumah, da rindu kat kawan2 yang same2 merasa susah..huhu xpe2, nanti SEPT kite jumpe lagi yer..

jadi sepanjang cuti yang ade nie, baik aku rehat puas2 kan, nti bile da balik sane, kene push lagi kan.... kalau nak tidur puas2 pon boley jer, konon lah nak qada' tidur hari tue.. kalau tidur jer, baik terus bace kan yassin.. tidur terus..hahaha...  gambar nanti2 lah aku upload, malas pulak... ok lah korang, byeee...

No comments:

Post a Comment